- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi w 2020 roku
Informacje dot. przetargu pn. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Murów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Murów
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu.pdf (246,39KB)
Informacja z otwarcia ofert.pdf (170,98KB)
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (408,23KB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (239,14KB)
1-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc (77,00KB)
2-formularz oferty.doc (74,50KB)
3-wzór oświadczenia o spelnianiu warunkow udziału w post..doc (71,00KB)
4-wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.doc (74,50KB)
5-wzór zobowiązania podmiotu trzeciego.doc (70,50KB)
6-wzór oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat.doc (66,50KB)
7-wzór ośwaidczenia dot. grupu kapitałowej.doc (73,50KB)
8-projekt umowy.pdf (666,23KB)
Załacznik nr 1 do umowy oświetlenie.doc (64,50KB)
Załacznik nr 2 do umowy obiekty Gminy.doc (66,00KB)
Załacznik nr 3 do umowy Wykaz punków poboru energii wg płatników.doc (78,00KB)
Załacznik nr 4 do umowy Pełnomocnictwo na obiekty.doc (22,50KB)