- Menu podmiotowe
- Przyjmowanie i realizacja spraw
- Sprawy obywatelskie
Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu, Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, Parlamentu Europejskiego oraz referendum ogólnokrajowym
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 pok. nr 9
tel. (77) 4214034, 4270290, w. 110
Wymagane dokumenty:
-
dokument tożsamości
-
wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia
Opłaty: brak
Termin załatwienia sprawy: na bieżąco
Zakończenie sprawy: wydanie zaświadczenia
Dodatkowe informacje: brak
Podstawa Prawna:
-
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011. Kodeks wyborczy,
-
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011r w sprawie spisu wyborców .
Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania.doc (36,50KB)