- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Przetargi w 2015 roku
Ogłoszenie wyniku przetargu na zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Murów i jej jednostek organizacyjnych
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - obiekty.pdf (41,73KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty..pdf (83,09KB)
Treść zapytań i odpowiedzi do SIWZ.pdf (96,69KB)
Ogłoszenie na zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów.pdf (378,98KB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (301,48KB)
Zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta.doc (37,00KB)
Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22 usta.doc (13,50KB)
Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24 usta.doc (35,00KB)
Zalacznik nr 4 do SIWZ - wykaz dostaw.doc (21,00KB)
Zalacznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie innego podmiotu.doc (19,50KB)
Zalacznik nr 6 do SIWZ - oswiadczenie o posiadaniu umowy.doc (15,50KB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - lista podmiotów.rtf (19,29KB)
Załącznik nr 8 do SIWZ - informacja o płatnikach.pdf (221,92KB)
Załącznik nr 8a do SIWZ - wykaz punktów poboru energii.pdf (249,50KB)
Załącznik nr 9 do SIWZ - wzór umowy.pdf (127,89KB)
Załącznik nr 1 do umowy - wykaz punktów poboru energii.pdf (249,63KB)
Zalacznik nr 2 do umowy - wykaz punktów poboru energii wg płatników.pdf (222,16KB)
Załącznik nr 3 do umowy - pełnomocnictwo na obiekty.doc (18,50KB)