Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rejestracja urodzenia

 

Rejestracja urodzenia

Urodzenie dziecka należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia urodzenia.


Wymagane dokumenty:

  • pisemne zgłoszenie urodzenia dziecka,
  • dowody osobiste rodziców dziecka ( do wglądu),
  • odpis skrócony aktu małżeństwa rodziców dziecka, jeżeli dziecko pochodzi z małżeństwa),
  • odpis skrócony aktu urodzenia matki dziecka (jeżeli matka jest panna),
  • odpis skrócony aktu zgonu męża matki (jeżeli matka jest wdową),
  • odpis skrócony aktu małżeństwa z adnotacja o rozwodzie lub separacji (jeżeli matka jest rozwiedziona lub pozostaje w separacji) 

Opłaty: brak opłat
Po sporządzeniu aktu wydaje się bezpłatnie 3 egz. odpisów skróconych aktu urodzenia.

Termin załatwienia
: niezwłocznie.

PDFWniosek o wydanie 3 odpisów skróconych aktu urodzenia.pdf (41,21KB)



Podmiot udostępniający: Kierownik USC
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Ewa Hasik
Data wytworzenia: 29.07.2010 r.